אבנר נתניהו והחברה שלו - אבנר נתניהו והחברה בהופעה פומבית נדירה : הוא תקף את המראיינים אודי סגל ('חדשות 13') ואריה גולן.

אבנר נתניהו והחברה שלו - אבנר נתניהו והחברה בהופעה פומבית נדירה : הוא תקף את המראיינים אודי סגל ('חדשות 13') ואריה גולן.. (מאחורי הטיעון האידאולוגי הסתתר גם החשש של היטלר מהתחרות עם המפלגה הקומוניסטית על לב ההמון. בייל הוא בחור מאוד מנוסה וברור שהדעה שלו חשובה. שלושה שבועות לבחירות, יור הליכוד מנסה לייצר מאבק ראש בראש. הציוצים שלו הופכים בעצמם לכתבות. יור ישראל ביתנו לא מקיים את הבטחות הבחירות המתחלפות שלו • לכן גם חוק הלאום הוא דבר שאפשר.

נתניהו התחיל הפעם מוקדם עם הראיונות, כי אין שטח ואי אפשר לעשות קמפיין רק ברשתות 21:32 איתן זליגר: במידה והחברה אינה פעילה ומסיבות מסויימות לא אותרו בעלי מניות או דירקטורים לא נותרת ברירה אלא להגיש בקשה לתחליף המצאה. נתניהו ינסה לייצר ארג'נסי על ראשות הממשלה כדי לשאוב מנדטים. מתברר שנוי בר, החברה של אבנר נתניהו תדגמן בקמפיין חדש, שהיא עושה בהתנדבות. רעיית בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל.

אבנר נתניהו והחברה מתחרמנים מול המצלמות - וואלה! סלבס
אבנר נתניהו והחברה מתחרמנים מול המצלמות - וואלה! סלבס from img.wcdn.co.il
בזמן שהעולם התרגש לאחרונה מהזוגיות של הבן יאיר והחברה הנורבגית שלו, מתברר שבשקט בשקט הבן אבנר (19) מתחזק זוגיות יציבה, שסוגרת. לפי הסקרים קץ שלטון נתניהו קרוב מתמיד, כך שמשבר הקורונה והתלות ההדדית של נתניהו בחרדים, עלולות להרחיק הן חרדים והן מסורתיים זועמים ממפלגותיהן המקוריות למרות הביטחון שמפגין נתניהו ביכולתו להרכיב דווקא בסיבוב הנוכחי, ממשלה יציבה, צריך לומר את האמת, זה כנראה לצרכי קמפיין בלבד. סרוגים | בעקבות החלטת בית הדין הבינלאומי בהאג לפתוח בחקירה נגד ישראל, ראש הממשלה נתניהו הזהיר כי מדינת ישראל נמצאת תחת מתקפה הערב. רואה בצורה אחרת את המציאות. המנחה ליטל שוורץ שאלה את נתניהו: משפחת נתניהו the netanyahu family. על פי בדיקה של אתר מאקו, אין שום אסמכתא רשמית לנתון האיי קיו של ביבי נתניהו, אלא רק מספר פרסומים בכלי תקשורת שונים, שמקורם הוא. מכובד מאוד, אך האם נתון האיי קיו של ביבי נתניהו אכן מדוייק?

אבנר הופשטיין תחקיר זמן ישראל:

זה הכנס הפוליטי הראשון בעולם שמתנהל בהתאם לכללי התו הירוק. לה מונד הקדיש כתבה ליאיר נתניהו, באתר וואלה! סגל הפך לערוץ חדשות מרכזי בישראל. אבנר נתניהו מברך את אביו. מי שנולד בשנה שהיה בה רק אדר אחד, ונהיה בר מצווה בשנה שיש בה שני אדרים, הבר מצווה יהיה רק באדר ב'. נתניהו אדיש למתים ולסבל משפחות המובטלים. משפחת נתניהו the netanyahu family. הציוצים שלו הופכים בעצמם לכתבות. אם תצביעו למפלגות אחרות, הוא יהיה ראש הממשלה, אמר בסרטון הליכוד. אבנר נתניהו (שרה נתניהו עם בנה אבנר נתניהו וחברתו, באירוע של ניקול ראידמן). אבנר נתניהו נגד ברק כהן: לפי הסקרים קץ שלטון נתניהו קרוב מתמיד, כך שמשבר הקורונה והתלות ההדדית של נתניהו בחרדים, עלולות להרחיק הן חרדים והן מסורתיים זועמים ממפלגותיהן המקוריות למרות הביטחון שמפגין נתניהו ביכולתו להרכיב דווקא בסיבוב הנוכחי, ממשלה יציבה, צריך לומר את האמת, זה כנראה לצרכי קמפיין בלבד. בזמן שכולם מדברים על יאיר והחברה הנורבגית, אבנר מציג זוגיות יציבה שסוגרת בימים אלה שנתיים.

בנו של ראש הממשלה הגיש היום (ראשון) תלונה נגד עורך הדין בגין הטרדה בתחנת לב הגשתי היום תלונה במשטרה על הטרדה נגד ברק כהן, כתב נתניהו בפייסבוק. בזמן שכולם מדברים על יאיר והחברה הנורבגית, אבנר מציג זוגיות יציבה שסוגרת בימים אלה שנתיים. במידה והבקשה תאושר, מבצעים הדבקה לאחר 3 ביקורים בכתובת בה רשומה החברה ברשם החברות. אם לא היה עם לקות. מתי הילדות שלי יחזרו לבית ספר, באמת?

יאיר נתניהו והחברה סוף סוף נחשפים | TMI
יאיר נתניהו והחברה סוף סוף נחשפים | TMI from images.maariv.co.il
במידה והחברה אינה פעילה ומסיבות מסויימות לא אותרו בעלי מניות או דירקטורים לא נותרת ברירה אלא להגיש בקשה לתחליף המצאה. יור ישראל ביתנו לא מקיים את הבטחות הבחירות המתחלפות שלו • לכן גם חוק הלאום הוא דבר שאפשר. סגל לא חייב לי ולאחרים דבר. הממשלה אישרה הערב (שני) את הפעימה השלישית של מתווה ההקלות שהציג לפני כמה ימים ראש הממשלה בנימין נתניהו. בריאיון לטל שלו במשדר 'בחירות אישיות' של 'וואלה' ו־103fm לא היסס להתבטא בחריפות נגד התקשורת, שלדבריו נוהגת בנתניהו בחוסר כבוד, מתח ביקורת חריפה על גורמים על פי זוהר, התקשורת מעלימה את הצלחותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ומבליטה רק את הביקורת עליו. מראיין משווה ראש ממשלה למוסוליני והארץ שוקטת. יושב ראש וועדת הבחירות המרכזית השופט עוזי פוגלמן קיבל את העתירה שהוגשה נגד שידור מופע הסטנדאפ של נתניהו. החברה טענה מנגד שהיתה ידועה בציבור של בן עזרא והיא התגוררה עמו לסירוגין בבתים של שניהם.

זה הכנס הפוליטי הראשון בעולם שמתנהל בהתאם לכללי התו הירוק.

ובעתירה שהוגשה אנו מוצאים את הבדיחות שהיו אמורות להיות משודרות, ואותן הפסדנו לאור קביעת השופט. לטענתה כאשר חלה ואופשז הפעילו בני משפחתו לחץ כבד כדי שייפרד ממנה ואירגנו טקס הרכב בית הדין קבע כי האלמנה והחברה לא התגוררו עמו במשך שנה רצופה עד למועד פטירתו ולכן התביעות של שתיהן לקבלת זכויות הפנסיה של המנוח נדחו. אבנר הופשטיין תחקיר זמן ישראל: בנו של ראש הממשלה הגיש היום (ראשון) תלונה נגד עורך הדין בגין הטרדה בתחנת לב הגשתי היום תלונה במשטרה על הטרדה נגד ברק כהן, כתב נתניהו בפייסבוק. אם הוא יפתח או יהיה על הספסל, אני לא יכול לומר, אבל הוא יהיה מעורב במשחק. הממשלה אישרה הערב (שני) את הפעימה השלישית של מתווה ההקלות שהציג לפני כמה ימים ראש הממשלה בנימין נתניהו. נתניהו אדיש למתים ולסבל משפחות המובטלים. שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת נאומים במליאת הכנסת. מה מסתירה המשטרה בפרשת המכתזית בבלפור. האיבה שלו לקומוניזם צמחה, עד כדי כך שהוא ראה במפלגה. בואו נדבר קצת על המראיינים שלו? חייבים להשלים את הפערים שנוצרו • יור ארגון. נתניהו התחיל הפעם מוקדם עם הראיונות, כי אין שטח ואי אפשר לעשות קמפיין רק ברשתות 21:32 איתן זליגר:

משפחת נתניהו the netanyahu family. הוא תקף את המראיינים אודי סגל ('חדשות 13') ואריה גולן. רהמ נתניהו כתב בדף הפייסבוק שלו: דיוויד הורוויץ ראיון עם גדעון סער. באשר לשאלה האם יפתח במשחק, ענה מוריניו:

אבנר נתניהו: יותר מדי "מעניין" בבית"ר ירושלים
אבנר נתניהו: יותר מדי "מעניין" בבית"ר ירושלים from photo.one.co.il
זה הכנס הפוליטי הראשון בעולם שמתנהל בהתאם לכללי התו הירוק. מי שנולד בשנה שהיה בה רק אדר אחד, ונהיה בר מצווה בשנה שיש בה שני אדרים, הבר מצווה יהיה רק באדר ב'. סגל הפך לערוץ חדשות מרכזי בישראל. בייל הוא בחור מאוד מנוסה וברור שהדעה שלו חשובה. החברה טענה מנגד שהיתה ידועה בציבור של בן עזרא והיא התגוררה עמו לסירוגין בבתים של שניהם. (מאחורי הטיעון האידאולוגי הסתתר גם החשש של היטלר מהתחרות עם המפלגה הקומוניסטית על לב ההמון. בנו של ראש הממשלה הגיש היום (ראשון) תלונה נגד עורך הדין בגין הטרדה בתחנת לב הגשתי היום תלונה במשטרה על הטרדה נגד ברק כהן, כתב נתניהו בפייסבוק. רהמ נתניהו כתב בדף הפייסבוק שלו:

לפני שבע שנים העפיל אבנר לחידון התנך.

אמנם, אם הוא נולד באדר א' בשנה מעוברת והבר מצווה שלו גם בשנה מעוברת, הוא נהיה בר. עם כל הכבוד לאיום האיראני, אותנו מעניינים דברים אחרים לגמרי בכל מה שקשור למשפחת נתניהו. המנחה ליטל שוורץ שאלה את נתניהו: שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת נאומים במליאת הכנסת. אבנר הופשטיין תחקיר זמן ישראל: נראה כי הפעם לא יהיה מצב ביניים, אם. במידה והבקשה תאושר, מבצעים הדבקה לאחר 3 ביקורים בכתובת בה רשומה החברה ברשם החברות. לפי הסקרים קץ שלטון נתניהו קרוב מתמיד, כך שמשבר הקורונה והתלות ההדדית של נתניהו בחרדים, עלולות להרחיק הן חרדים והן מסורתיים זועמים ממפלגותיהן המקוריות למרות הביטחון שמפגין נתניהו ביכולתו להרכיב דווקא בסיבוב הנוכחי, ממשלה יציבה, צריך לומר את האמת, זה כנראה לצרכי קמפיין בלבד. דיוויד הורוויץ ראיון עם גדעון סער. זה הכנס הפוליטי הראשון בעולם שמתנהל בהתאם לכללי התו הירוק. כמובן שהתכונות שחשובות למצביעים של נתניהו מתאימות יותר לתכונות של נתניהו. האיפוק של לפיד מוכיח את עצמו, אבל ביבי ינסה לשאוב. מדינת ישראל תחת מתקפה ביהד בהאג קיבל החלטה שהיא אנטישמיות מזוקקת והצביעות הכי קיצונית שאפשר לדמיין.

בנו של ראש הממשלה הגיש היום (ראשון) תלונה נגד עורך הדין בגין הטרדה בתחנת לב הגשתי היום תלונה במשטרה על הטרדה נגד ברק כהן, כתב נתניהו בפייסבוק אבנר נתניהו. לטענתה כאשר חלה ואופשז הפעילו בני משפחתו לחץ כבד כדי שייפרד ממנה ואירגנו טקס הרכב בית הדין קבע כי האלמנה והחברה לא התגוררו עמו במשך שנה רצופה עד למועד פטירתו ולכן התביעות של שתיהן לקבלת זכויות הפנסיה של המנוח נדחו.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Facebook